catlover1 evet ben bir de endişe ettiğimden bebek üzülüyordur diye bir kere daha endişe ediyordum, kısır döngüye girmiştim ama dediğim gibi normal olduğunu kabullerinden biraz rahatladım. Hiç kaybı olmayan, sorunsuz hamilelik geçirenlerde bile olacaktır mutlaka endişe 💞🥰