didemturn Kızlrar merhaba, hamileliğimin başından beri sol bacağımı indirip kaldırırken afedersiniz özel bölgemden başlayıp kasıklarım ve üst bacağıma doğru bir ağrı var. Damar çekmesi gibi.. yaşayanınız var mı? Normal midir?
didemturn karabc bende 33 deyim. Tek bir tarafta ağrınız dimi? Sanki böyle damar çekiliyor adım atarken bile ağrıyor bazen 😓
birmelekannesi_ didemturn karabc Bende oyle ya 32 haftaligim 2 haftadir falan oluyor boyle sol kasigimda
birmelekannesi_ karabc erken dogum riskimvar zaten suanda suyum azalmaya baslamis ve bebegimde bagirsak genislemesi varmis
karabc birmelekannesi_ banada dinlen diyor doktor 38i görmeyiz dedi heran gelcek gibi yaşamaktan yoruldum
karabc birmelekannesi_ 35 geldim yeni çıktım hastaneden zaten bu hafta ilaçları kesti gelirse alcaz dedi