Mrvhsyn bende 23 haftalığım kan sulandırıcı kullanıyorum 2gun önce disimi çektirdim dayanamıyodum artık ve antibiyotik içiyorum hiç bir zararı yokmuş hamilelikte rahatlıkla kullaniyomussun iltihap olmaması icin agumentin kullanıyorum hiç çekmek bosuna agri derim onca ay beklediğim icin pişmanım keşkek baştan cektirseydim