orkide21 evet kaşıntı denilen şey eskiden beri söylerler gece azar diye. Gündüz benimde hafif geçiyordu ama akşamları ve geceleri ağladığımi bilirim. insanın en zorina giden de cildiyeye gitmeme rağmen bana.zyrtec verip gönderdi kendi doktorum onu içme dedi. Yani insanın zoruna giden çözüm bulunamaması 2m trimester döneminde olur deyip gönderdi. Bende önce karnımda çatlaklar oluştu. Sonra karın bölgem aşırı derecede kopartacak gibi kasindi. Ne yapsam geçmedi aloevera sürdüm badem yağı sürdüm ne yapsam geçmedi duş alsam daha kötü oluyordu almasam alma ihtiyacı duyuyordum soğuk su ile duş aldığımı bile bilirim. 4 haftaya yakın çektim. Sonra kollarım ve bacaklarıma sıçradı. Hep yara oldular oturamiuordum bile kasintidan. Kendi imkanlarimla ovadril diye bir krem duydum bu krem mentollü buradaki forumdan öğrenmiştim önceki poslarima bakarsanız çok soru sordum ben kaşıntı yüzünden. Sonra.gittim o kremi aldım kasindikca sürdüm bu krem aynı kireç gibi yapıyor vücudu beyaz beyaz kalıyor çünkü kurutuyor. Bunu sürünce.hafifliyordu peşinden de herhangi bir nemlendirici sürüyordum kuru kalmasın cilt diye. Benim cildim kuru kalmaya aşırı meyilli aşırı kuru. Kuru kaldıkça da kasindi belki bilmiyorum. Hu şekilde hafiflettim. Şimdi geçti gibi bişey arada yine vuruyor ama Cok şükür diyorum neler atlatmisim. Siz önce karaciğer enzimlerine.baktirin çünkü gebelik alerjisi olabiliyor. Ama değilse büyük ihtimalle benimki gibi bişey yaşıyorsunuz. Doktorunuza danışın bu kremi kullanın gebeler için bir sakıncası yok