ayse-nurr- 39+3 olduk ne gelen var ne giden sancım dahi çıkmıyo oğlum içerde çok rahat galiba ama biz ona kavuşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz 😍
Esmanindunyasi ayse-nurr- ayni durumdayiz desem hatta ayni gundeyiz gerci bebegim bir jafta geride ama yalanci sancilar disinda bisi yok
ayse-nurr- Bhrcnl kanala girdiğini söyledi doktor kilosu 3600 olmuş daha fazla kilo alırsa doğum zor olur diye korkuyorum bende 🙄
Nn20 ayse-nurr- bende bundan korkuyorum son 4 ama gelemye niyeti yok durdukça büyüyecek doğuramıcam diye endişe ediyorum stres yaptıkça daha çok gelmiyor gibi 🙁
Bhrcnl ayse-nurr- hakkımızda hayırlısı olsun kardeşim inşallah kendi sancılarımızla kucağımıza alırız bebişlerimizi
ayse-nurr- Esmanindunyasi Nn20 pazartesi kontrolüm var inşallah daha fazla kilo almamıştır Allah hepimizi bir avazda kurtarsın 🤲🏻
ayse-nurr- Nn20 bende günde 1 saat yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum akşamları sürekli pilates squat yapıyorum inşallah fayda eder bunlar
Nn20 ayse-nurr- bende yürümeye çalışıyorum da cok gücüm yetmiyor hurma ikimci paketi bitiricem ama yok hiçbir gelişme 😅
Emire-09 Benimde 40+0 bu gün doktor bir hafta daha bekleyeceğiz dedi ama bebeğim iri değil 3200 😊İlk gebeliğim olduğundan endişeliyim kendi gelmezse haftaya perşembe doğum şekline karar vereceğiz açılma olursa suni deneyeceğiz yoksa sezaryen
ayse-nurr- Emire-09 bebeğinizin kilosu iyiymiş son kontrolde 3630 çıktı benim o yüzden endişeliyim bir an önce doğsun istiyorum 🙈
Emire-09 ayse-nurr- Geriden geliyordu hep kilosu o yüzden beklemekte sakınca görmedi belki de doktorum inşallah sağlıkla bir avazda dünyaya getiririz 🙏🏻😊