44yagmur Bu gün bebeğimin kalp atış hızının yavaş olması nedeniyle doktorum hap verdi ağızdan alma fitil olarak kullan dedi bu durumu yaşayan var mı?
Gizoos 44yagmur canım ben düşük tehlikesi için 24 haftamdan beri kullanıyorum. Akşamları yatmadan önce 2 tane ıslatıp fitil olarak atıyorum. Bazıları fitil olarak daha çok etki ettiğini söylüyor bazılar hap olarak alınca diyo bende doktor ne diyorsa onu yapıyorum😬. İnşallah sağlıkla gelir bebeğin Rabbim sana bağışlasın bebeğini 🙏
Murvetdundar 44yagmur iki hafta önce kanamam oldu düşük riskim varmış o dediğin hapla iğne verdi iki gün önce gittim eskisi kadar değil riskin dedi bugün de peçete çizgi şeklin de kan oldu yine gittim bebek iyi olası bi durum yok sebepsiz yere olabilir dedi çok korkuyorum 😔😔
Madinanin-Annesi 44yagmur benimde karnim sertlesiyordi doktorum duwme ihtimalima gore evet verdi kullandim
merveklyc 44yagmur Ben de fitil olarak kullanmıştım düşük tehlikesi için daha etkili ve yan etkisi olmuyormuş. Elinde eldiven geçirip itebildigin kadar it ve mümkünse bir saat ayağa kalkma canım
Diyatom 44yagmur bende o şekilde kullanmıştım ilk hamileliğimde hafif bi leke olmuştu önlem amaçlı verdi doktor. Ağızdan alınca mide bulantısı baş dönmesi yapabiliyormuş. Bu şekilde kullanınca yan etkisi azalır dedi doktor hemde daha faydalı olur dedi.
44yagmur Diyatom bazı arkadaşlar krem rengi veya kahve rengi lekelenme yaşıyormuş sizde oldu mu böyle
Simgeozturk11_ 2 haftadır kullanıyorum düşük riskim vardı doktor sabah akşam fitil olarak kullanmamı söyledi yan etki olarak akıntı oldu sadece
Diyatom 44yagmur hapın kalıntıları akıyor. Kullanmaya başladıktan sonra benim kanama yada lekelenmem olmadı.
Dilara0 44yagmur merhaba canım bende fitil olarak kullanıyorum etkili olduğunu da düşünüyorum. İçerde kanama alanı varmış tehlike yok ama kullanalım yine dedi 1 haftadır kullanıyorum cnm. Sende ihmal etme doktor kullan dediyse🙏
Denizbebekk İyi akşamlar kızlar bende 1 kutuyu bitirdim 2. Kutuya başlıyorum yarın benim daha çok başında lekelenmem oldu sonra kullanmaya başladım. Geçen hafta keseyi gördük. Önümüzdeki hafta da kalp atışını duyarız dedi doktorum inşallah 😍🙏🏻
Filizaybars 44yagmur 24 haftalığım 16. Haftadan beri fitil olarak kullanıyorum 200 mg Akşam uyumadan önce