EvliMutlu bugün 38+3uz benim de sabah nisanım geldi. Sümüksü şeffaf yapışkan koyu kıvamlı büyük bi parça düştü.kontrole gittim az biraz acilmam varmış birde rahim agzinda yumusama ama sancı vs çıkmadı nst de.hissettigim birşey de yok sadece saatte bir belimde ince bir sancı oluyor ve ardından vajinamda batma gibi birden sancı oluyor. Kasılma toplanma vs olmuyor. Korkuyorum acilmam ilerlerse sancim da yok farketmem diye. Kimisi çok hafif hissedermiş sancıları öyle olurum farkında olmam diye endişe ediyorum.