Neslihan1903 Zeynepbera He bak ne gÜzel hiç korkma pazartesi çıkarsın yat dinlen evde biriktirsende olur hiç üzülme doğum olmaz daha talip ederler sıkı sıkı
Zeynepbera Neslihan1903 Bütün gece tansiyon takibi yapıldı ve gayet iyi dedi dr tansiyonun bugün toplama yaptırcaklarmış ama hafta sonu giriyor araya yüksek ihtimalle ben konuşup evde toplamayı teklif edicem çünkü inanın hastane ortamında insan çok geriliyor
Neslihan1903 Zeynepbera aynen canım sıkıntılı oluyor ama yinede dayanabilirsen dayan çünkü evde yine tansiyonun çıkarsa gelmek zorundasın belki yatacak yer bile bulamazsın
Sevdae Zeynepbera geçmiş olsun canım kaç haftadan beri alfamet içiyorsun ben 18 haftalıkken içtim 24 oldum ama 2 hafta geriden geliyor galiba bebek minyon olur gibi bişey ler dedi korktum sizin gelişimi nasıl bebeğinizin tansiyon ilacı dan kaynaklanmaz demi bu gerilik 😪
Zeynepbera Sevdae Çok şükür gelişimi haftasıyla uyumlu 28+9 bugün iyi olduğunu söyledi doktor bende 15. Haftada başladım kullanmaya ama bugün doktor 1 gün boyunca tansiyonun iyiydi alfamet nasıl yazdı sana doktor dedi
Sevdae Zeynepbera bana da 1 gün boyunca yüksek çıktı yazdılar 1 aydır kullanıyorum şimdi iyi sadece doktor kontrolünde yüksek çıkıyor ara da heyecandan o da hiç Bi belirttim olmadan tansiyon ilacı kullandım
LavantaHayat Benm idrarda da protein var .tansiyon ölçüyorum devamlı 15 den yüksek çıkınca alfamed içiyorum 1 tane . Allah’ım yardım etsin herkese 🤲
Zeynepbera LavantaHayat Alfamet kullanıyorum Şu an GATA’ dayım bende protein kaçağı daha öncede vardı gebelikten önce belki onunlada karıştırılıyor olabilir pazartesi idrar toplayıp bakıcakcaklar sanırım
Zeynepbera Neslihan1903 Yani benim tansiyonum çıkmadı aslında 2 gündürde gayet iyi çıkıyor ama tedbir amaçlı tutuyorlar inşaAllah yarın taburcu olurum