Sayeninannesi Kızlar selam bebek ilk doğduğunda hemşireye verilicek takımda neler olması lazım 5li takım mı 10 lu takım mı hazırlayayım ?
Kubrasngl Sayeninannesi iç zıbın,alt üst takım yada tulum,eldiven,şapka,battaniye bide bez ver. Her 5li yada 10lu takımın içeriği birbirinden farklı oluyo çünkü. En gerekli olanları ver başta. Sonra sen ne istersen giydirirsin
korkmazkubra Sayeninannesi bir örtü bir alt bir üst bir çorap bir eldiven 1 sapka 1 tanede içlik 1 adet bez takimlarin icinde yakalik da oluyor kimi 10 lu takimlarda tulum oluyor
Zynpk İc zibin alt ust takim bez battaniye 1 tane…sonra sen giydirirsn..bazen ic zibin bile giydirmiyo hemsirelr .sadece bez tutup takim giydiriyorlr
Sayeninannesi 10 lu takım koyayım o zaman. Bide geçen burda bi post okudum kan oluyor mürekkep oluyor çok iyi birşey vermeyin hemşireye sonra giydirirsiniz yazmışlardı doğrumu acaba bunu yaşayan varmı ?
yesilesinti Sayeninannesi bu 3.gebeligim.diger ogullarimdailk 5li takim vermistim ayri olarak penye battaniyeden vermistim yanima gelince annemle guzelce sildik o zaman 10lu takimlarini giydirdim.ertesi gunde hastahaneden cikarken baska takim giydirdik. İlk dogunca guzel silmiyolar bebekleri biz bu sekilde yaptik
iremcakir1 Sayeninannesi 5li takım ver canım herseyini giydirmiyolar 10lu olanın ben 10 lü vermiştim sadece zıbın alt üst takımı şapka eldiven ve battaniyeye sardılar.
MercimekVeaAnnesi Ben hic 5li 10 lu takim almadim gerek yok bence direk atlet iki adet tulum iki corap sapka eldiven ver cnku hemen kalin giydiriyorlar battaniyeye saracaksinz usumemesi gerek