38 olucam ama asla ne ağrı ne birşey yok. Kasık ağrısı bir haftadır azıcık oluyor ama rahatsız bile etmiyor resmen agrım olsun diye bekliyorum. Vok korkuyorum acaba böyle gidicek diye. Çatı muayenesi de olmadım sancim yok diye yapmadı galiba hala. Benim gibi sıfır ağrı sıfır belirti olup aniden sancısı olan varmı. Su yada nişan sancı olmadan gelir mi ? Hiç doğmayacak gibi 🙄