Tuba93u Selam kızlaaaar 2 li tarama sonuçlarınız kaç günde çıktı. 1 hafta oldu hala sonuç bekliyoruz 😏
merveklyc Tuba93u Bir günde çıktı devlette yaptırdım yapılan hastaneye göre süre uzayabiliyomuş canım
tazeanneew Tuba93u kan sonucu ertesi gün , grafiklerde 3 gün sonra çıktı gidip aldım devlette yaptırdım
Tuba93u BabyYoda evet ulsrasonda herhangi bir sıkıntı olmadı ama kan sonucu çıkmayınca merak ettim bi aksilik mi diye
BabyYoda Tuba93u Korkmayın lütfen bi aksilik olda dahi bu tarz testlerin doğruluk payı çok çok düşük içinizi ferah tutun 🙏🏻
BabyYoda Chemstry 3 lü teste girersiniz ? 18-21 hafta arasında yapılan detaylı ultrasonu da yaptırabilirsiniz. Bilgisayar hesaplaması olduğu için yanılma payı çok yüksek. Değeri hat safhada olup nur topu gibi bebişler doğuran o kadar çok anne var ki ☺️