Sehribannnn Bende dün ayrıntılı ultrasona girdim ikiz gebelik benimkisi ilk hamileliğimde ayrıntılıyı özelde yaptırmıştım ama şimdi ikiz olduğunu söyleyince fiyat ikiye katlandı açıkçası maddi olarak çok geldi 450 TL ikiz olunca 450+450 dedi ve 900 TL ona vermek istemedim ama pişman oldum muayenelerime hep özele diyorum aslında ayrıntılı da bi rapor hazırlamış sağ bebeğin baş pozisyonundan yada işte duruş posizyonundan dolayı sol bebeğin hiç bir ölçümünü bakmamış çoğu önemli şeylere belirlenmemiştir yazmış bende çok sinir oldum rutin kontrollerimde doktorum çok daha iyi bakıyor tabi ondan farksızdı. Pişman oldum içime de hiç sinmedi ama bilmiyorum Allah büyüktür