leylosule Fatma_7 tabi ki geçer inşallah. Ben 16.haftaya kadae ağır bulantı kusma yaşadım sonra bir anda hafifledi şuan 36dayım çok rahatımm
BirMuallime Fatma_7 16. Haftaya kadar yaşadım aynı sorunu. bulantılarım tamamen bitince soğana da alıştım canım o vakte kadar komşular soğan kavursa onun kokusunu bile alıp oturup ağlıyordum😔
BirMuallime Fatma_7 bi süre daha uzak durun zamanla zaten geçtiğini fark edersiniz yavaş yavaş dönüyor eskisine şu an 25. Haftadayım çok şükür rahatça yiyorum her türlü 😊
Fatma_7 BirMuallime inşallah ya uzak dursam bile imkansız çünkü apartmanda yemek yapınca eve çok geliyor kokusu
BirMuallime Fatma_7 benim kaldığım yer de öyle 😃zaten soğana karşı tavrımın değiştiğini de öyle anladım 😆
Ruj000 Fatma_7 benm evimede herseyin kokusu geliyor ya biktim surekli evi havalandrmakdan eskidende koku gelirdi ama gebelikden sonra bana zulum oluyor🙄
prensimgeliyor @Fatma_7 22 haftanın içindeyiz hala soğan kokusu nefret ediyorum binada koksa dahi dayanamıyorum et balık iğreniyorum 🤦🏼♀️Ki çok severdim balık
tazeaane Fatma_7 canım ben 26 haftalık oldum soğan sarımsak tan tiksinmeye devam ediyorum 🤦♀️ yemeklerde kullanmıyorum en ufak soğan kokusunu alıp ortamı terk ediyorum 😀 neyin içinde soğan sarımsak varsa onları da yemiyorum 😀🤦♀️
Ceylanya Fatma_7 sogandan tiksinmeyen yok herhalde bende hamileligimn başında bi iğrendim şuan 37+2 Haftalığım gördükçe midemi alt üst yapıyor resmen