Rukiyesimsek 32+3 haftalık hamileyim ve 3 gündür inanılmaz midem yanıyor sonra boğazımda tuhaf bir tat reflü gibide oluyor yaşayan var var ne iyi gelir 😔
Aylinada35 Rukiyesimsek evet yediğim herşey ağzima geliyor yutkunamiyorum özellikle geceleri çok oluyor
Kuzucccum Rukiyesimsek şuan aynı durumdayım bı ıkı gündür boğazım yanıyor yutkunmakta zorluk cekıyorum süt kaynatıp ıctım yine aynı durum
Mry1054 Rukiyesimsek 22 haftalığım son 1 haftadır bende de müthiş bir yanma özellikle gece başlıyor 😔 süt diyorlar iyi geliyormuş 🙏🏼
Minikarpuz Rukiyesimsek bende aynı durumdayım 33+5. Midem soluk borum çok kötü yanıyor. Ilık süt iyi geliyor aklınızda bulunsun
Zerrinakarsu Aynı durumu şuan da yaşıyorum 32. Haftadayım soğuk süt içiyorum fayda ediyor, bir süre sonra tekrar başlıyor inanılmaz kötü bir durum
Rukiyesimsek Zerrinakarsu internetten baktım ılık süt için yazıyor içince benimde biraz hafifliyor ama bir saat sonra tekrar başlıyor 🤭
Rukiyesimsek Aylinada35 şuan gece gündüz yaşıyorum yarın doktor randevum var sorup sizede bilgi bırakırım 🥲
Rukiyesimsek Kuzucccum yutkunmakta bir zorluk çekmiyorum sizin boğazınız belki enfeksiyon olmuştur mide yanması vuruyor benim boğazıma 🥲🥲
Pnaraga Bende de inanılmaz bir yanma oluyor bende 32 haftalığım doktorum gaviscon verdi baya iyi geliyor deneyin derim özellikle yatmadan once alınki uykunuz bölünmesin
Rukiyesimsek Minikarpuz evet iyi geliyor da bir saat sonra tekrar başlıyor süt bardağını elimden bırakamaz oldum😂
Kuzucccum Rukiyesimsek mide yanması yedıklerımden kaynaklanıyor tahmınımce. Olabılır enfeksiyon kapmış olabılırım bı an önce geçer ıns
Mlk8 Rukiyesimsek ben ilk gebeligimde yaşamıştım tek çarem sakizdi.cigneyince duzeliyodu.suan 2.gebeligim daha 14 haftalik olduğu için henüz başlamadı yanmalar
Mlk8 Rukiyesimsek yok artik niye zararliymis ilk kez duyuyorum.buyukler bebek salyalı olur der bi o hurafeler biliyorum ama zararli olduğunu hic duymadım
iremcakir1 Rukiyesimsek merhaba bayanlar benim bir önceki hamuleligimdede aynı sorunum vardı ekşi elma ve süt iyi geliyo deneyebilirsiniz. Çok baharatlı ve acı yemeklerden kaçının onlar böyle çok yapiyo 😊
Rkfjsla Rukiyesimsek canım bir çaybardağından çok çok az sıcak su ,bir çay kaşığı şeker karıştırıp içmiştim çok iyi gelmişti
Busradz61 Reflü var bende rahat hamileliğimin başından beri çekiyorum ben bazen gaviscon iyi geliyor ama yinede kötü alıştım gibi bir şey 29.haftamdayım .