InSu canım detaylı ultrason kesinlikle yaptır derim. Bebeğin neyi varsa bakıyorlar. Herhangi bi sorun karşısında doğum sonrasında müdahale edilebilmesi için çok önemli bence. Şeker yüklemesini ben de yaptırıcam 1hafta snra. gebelik şekerin çıkabilir. Bu hem bebeğe hem de senin için zararlı bi durum sonuçta ama tabiki senin kararın yine