Asia ben tüp bebek yaptırdım dışarıda Öner’i üzerine gittim doktorumun kendi özel haccetepe dışında muayenesi var hacettepede normal asistan doktorlar var ücretsiz onlar 9 haftalıktan sonra almıyorlar ben 300 tl ye dışarıda doktora gidiyorum ama içerdede hastane içinde alıyorlar hastane içinde ünvanlı doktorlar 125 tl