Ilaydaaa098 Hamile kalmak için ve doğum esnasında kolay bi doğum için , açılmayan rahimin açılması için suyun içine koyulup kullanılan bi ot imiş bilgisi olan kullananlar….
Beyza29_ Ilaydaaa098 kullanmadım ama bir çok yerde doğumu kolaylaştırdığı hakkında yazılar var . Birkaç dua okunuyor mümkünse suyu içiliyormuş . Doğum bittikten sonra da sudan alınması gerekiyor. Denemekte fayda var şahsen denemeyi düşünüyorum
17ekiiimmmm Ilaydaaa098 hamile kalmak için faydalı olduğunu duymadım ama ben ilk hamileliğimde hastaneye gittiğimde 3 cm açılmam vardı bi akrabamız benim için suya koyup duasını yaptığında 2 saat içinde açılmam 9 cm oldu ilk doğumda bu kadar çabuk açılma nasıl olur diyip şaşırmışlardı ebeler
Omerhatice Ilaydaaa098 ben kullandım xanim oğlumda inanarak yapman yeterli nasipse kizimdada kullanocam baya faydasını gördüm gerçekten
Smanrsmsk61 Ilaydaaa098 evet hem hamile kalmak için hemde doğum esnasında rahimi genişletmek için kullanılıyor tek fark hamile kalmak isteyen kişi günde sabah akşam olmak üzere iki defa suya meryem felak nas ve ayetel kürsi sanırsam bunları okuyum üfleyip suyu içecek doğum esnasındaki kişide aile yakınlarından biri otu suya koyup okuyup üfleyecek ot açıldıkça rahim ağzı genişliyormuş benim Mekke’de aldığım bilgi buydu
Ilaydaaa098 Beyza29_ evet bende 41 haftaya giricem deneyeyim dedim şuan suya koydum abdestaldım ihlas ,nas felak ayet-el kürsi okudum üfledim 1 litre suya açılmasını beklemek gerekiyormus içmek için bakalım …
Ilaydaaa098 17ekiiimmmm ahahaha bende de ara ara şancı var ama günüm doldu şuan suda bakalım ne olcak …
korkmazkubra Ilaydaaa098 lütfen yazar mısınız ve fotoğrafını atar mısınız ben eşime anlattım.burdan okuduğum kadarıyla ben inaniyorum ama o hurafedir ben hiç böyle birşey duymadım dedi çok merak ettim
Ilaydaaa098 korkmazkubra önemli olan senin inanman erkekler hep öyledir boş ver eşini 😃 insan çaresiz kalınca herşeyi yapıyor … ayrıca tıbben de faydası olan bi ot bu rabbim boşuna yaratmamış bu tip şeyleri sonuçta.. resim nasıl ekleniyo bilmiyorum aşağıda tıklıyorum ama olmuyo
Omerhatice Ilaydaaa098 suya biraktim canim temiz icme suyuna (abdest alma sansin olursa dahada güzel olur tabi )ardından Felak Nas Ayetul kursi Insirah Kul huvallah ve fatiha okudum 1 er tane her okudugumu ufledim en son 3 kasik Rabbım yessir vela tu assir Rabbım temmim bil hayr. Diyerek agzimaa aldm ve hastaneys gittim
kiiraaz Ilaydaaa098 hamilelik için bir etkisi olduğunu duymadım ama ablamın doğumunda yaptık,canı tatlı olmasına rağmen doğumu kolay geçti çok şükür..
Smanrsmsk61 korkmazkubra sorunu tam anlayamadım ama bunu sen değil yakının yapacak ve doğum esnasında yapılacak su içilmeyecek
korkmazkubra Smanrsmsk61 yani sormak istediğim nerden çıkmış ve nasıl başlamış nasıl sorsam bilemedim ki peygamber efendimiz eşleri için yapılmış mi yada farklı birşey yani bi hadis falan var mı bununla alakalı onun için sordum ben inaniyorum zaten yani kaç tane doğum hikayesi okudum burda meryem ana otunu kullananlar var
korkmazkubra Ilaydaaa098 Teşekkür ederim canım bende teyzeme aldırmayı düşünüyorum o samsunda ben antalya da duanın gücü dicem başka birşey diyemicem rabbim hayirlsiini nasip etsin insallah
Smanrsmsk61 Ilaydaaa098 bunun anlamı zaten doğum esnasında ot açıldıkça rahimin genişlemesi ve bilen birinin yapması şuan koysan bile duasını etmeden bi etki görmezsin ki adına dua edilmesi gerekir
Smanrsmsk61 korkmazkubra aslında otun diğer adı fatıma ana eli peygamber efendimizin kızı dikmik bi takım hastalıkların şifası ve gebeliklerin kolaylığı için hatta duasını ederken dikkatli edilmeli Fatıma anamızın yüzü suyu hürmetine diyip allahtan şifa dilenmeliyiz bu hadiste veya ayette geçmiyo geçmişten gelen bişey ve şifalı olduğuna inanılırmış hocadan duyduklarım bunlar canım