Esmanindunyasi Minikpandam1 belli profesör olmuş doktor gibi recete yaziyor sapsurmak düşük yapsaydi cogu kisi gebeligi sonlanirdi
Sfnur Minikpandam1 saçmalık canım benim kanamam vardı ilk zanalr 14 haftya kadar sürdü ve benim alerjim var bir hapsurma gelsin arka arkya on kez falan hapsurrum bişey olmaz korkma saçmalamış eltin
Minikpandam1 Sfnur saol kuzum darısı başıma o haftaları görmek rabbim sizede hayırlı doğum nasip etsin
Minikpandam1 minikcivcivim eminim ki bilmediği için söylemiştir ama böyle her şeyin en kötüsünü düşünüyor herkes ya daha 8 haftalığım sırt üstü yatma diyorlar ve işk 3 ay istediğin gibi yatabiliyoruz
minikcivcivim Minikpandam1 anladım canim boş ver yinede 🙏 bende 6+4 haftaligim şuanlik doktor birşey demedi sanmıyorum birşey olucağını canim sen herşeyi doktoruna sor 🙏🌸
Minikpandam1 minikcivcivim bende 8 haftalık ve ilk gebelik cehalet mi desem her hafta doktora gidp bir sorun var mı yok mu diye bakmak istiyorum psikolojim berbat olmuş
minikcivcivim Minikpandam1 benimde ilk gebeligim.bende aynı sekildeyim 🙈ama kimseyi takmıyorum doktorum bir sorun yok diyor şükür 🙏🙏 sende takma canim 🌸
Moeder_mama Minikpandam1 cahiliye devri bilgileri inanma. canım öksürme hapşurma hiç bir zaman düşüğe sebep olmaz.