TugceoZtrk Kızlar 18.haftadayım ara ara kasıklarım ağrıyor bazende batma oluyor yaşayan varmı benm gibi🥺
Masalannesii TugceoZtrk bende 18+6 dayım canım malesef benimde oluyor ama endişe edicek bir durum yok bu haftalarda rahim 2 kat daha hızlı büyüyor o yüzden arada sırada kasık ağrısı batma yasayabilirsin ılık bir duş almak ıyi gelir🌸
merveklyc TugceoZtrk Benim de oluyor canım başından beri 18+5 im hatta alt tarafımda da batmalar oluyor enfeksiyon yok ultrasonda da sorun yok normal sanırım ☺️
AysDemir TugceoZtrk Oluyor canım bende çok oldu sanki adet olunca ağrı oluyormuş gibi ağrı oluyordu şimdi 33+2 deyiz. Ama aşırı şiddetliyse doktorunuza danışın
TugceoZtrk merveklyc bende yarın doktora gidicem sorucam neden olduğunu ama içim rahatladı böyle sizlerden de duyunca💕
TugceoZtrk AysDemir aynen öyle ara ara batma şeklinde hafif sancı gibi korktum bende ama içimi rahatladı şuan 💜