16 haftalık gebeyim. Bugün doktora gittim. 2 li taramam falan temiz çıkmıştı ama bugünkü kontrolde koroid pleksus kisti gördü doktor. Korkacak bir şey olmadığını genelde 26.haftalarda kendiliğinden kabolduğunu falan söyledi. Ama illa dersenki emin olmak istiyorum anne karnından sıvı alırız öğreniriz dedi. Çok moralim bozuldu zaman nasıl geçecek bilmiyorum