NilGrl selinlika yamuna diye bir marka buldum yorumları da çok iyi ama ne zaman alınmalı emin olamıyorum. Biraz da pahalı. 15- 20 güne m beden giydiniz mesela s bedene düşülüyormuş. Tekrar s beden mi almam gerekecek emin olamadım.
yasemin333 NilGrl aslında kopçalı ya da cırtlı olursa bedene göre kendimiz küçültüp büyültürüz o şekilde olmuyor mu acaba
selinlika NilGrl bende owli diye bir marka duydum baya önerdiler. Onda da xs/s ve m/l bedenleri var hangisini alsam bilemedim 🙄
NilGrl MervErdo normal doğum olursa hemen takıyolar. Yaşadoğım şehirde bulmak zor netten alıcam gğvenemiyorum hemen gelir mi 🤦🏼♀️
NilGrl selinlika kafalar karışık kimsede bir şey yazmadı 🤷🏼♀️Böyle şeyleri önemsemiyorlar sağolsunlar 😂