Ermell Preaklamsi riski ve bebek gelişim geriliği ile ciğer geliştirici iğne olan ve tam haftasında doğum yapan anneler varsa Bilgi verebilir mi 33 haftadayım 2 buçuk haftalık gerilik var 1500 kilo toplama şansımız varmı doktor alırsa iyi olur dedi ama damarlardan kan çok yavaş gidiyor Muş bu yüzdendir beslenemiyor 😞
Bsmlh Ermell benımde direnç vardı yanı gerilik başlar dedi hep yedikçe sola yat dedi aspirin mutlaka kesme kullan dedi bol sıvı
Neslihan1903 Ermell bebek gelişmiyorsa bekleme canım doktorunu dinle bendede yüksek tansiyon var şeker var ilaç insülin kullanıyorum her hafta idrar veriyorum protein kaçağı olursa sezaryene gireceğim bende 32+6 haftalığım
Haticearen Ermell Canim.bende vuruldum igne ama benim bebeğim haftasından önde olduğu halde vurdular iğneyi tedbir amaçlı olarak geçen hafta vurdular 2600 gram di 35 haftalık dik şuan 36+3 uz 1 haftada o iğneyi olduktan sonra 900 gram aldı bebeğim
Denizin Geçmiş olsun sen iyi düşün arkadaşım , kan sulandırıcıyı bi sorsaydın ? Corasprin kullansak nasıl olur hocam diye ? Kaşar ye bol bol , kuruyemiş ye bol bol canım, Allah hepimizin yardımcısı olsun boş dua🙏🧿
Ysn Sedagb erken doğum olunca bebek kuvoze girdiğinde beyin fonksiyonlarını korumak için ayrıca annede dogumdan sonra kriz geçirmesin diye veriliyor sizi perinstolog mu takip ediyor normal kadin dogum mu
Sedagb Ysn beni kendi kadın doğum uzmanım takip ediyor. Ben 34. Haftamdayım bu hafta erken doğum riski oluştu serum vs verdiler ama içeriğini pek bilmiyorum ondan merak ettim. Günde iki kezde magnezyum hapı kullanıyorum
Neslihan1903 Ermell benim şükür henüz durmadı gelişimi 2 hafta öndeydi şimdi 4 güne düştü bakalım be olacak bekliyorum bende hiç korkma arkadaş 30 haftalık doğum yaptı yeni bebeği 1000 gr di biraz kuvözde kaldı şimdi maşallahı var 🤗 rabbim büyük bekliyoruz işte
Ermell Ysn perinatolog ve doktor kontrolü altındayım şuanda Haticearen ciğer geliştirici iğne kilo mu aldırıyor keske bu doğru olsa 🙏