Esma35 Arkadaşlar yeni doğum yaptım 26 günlük oğlum var, memnun kaldığınız çocuk doktoru varmı İzmir için 😌
Oykuaygun Esma35 şirinyerde var çok iyi diyorlar adını şuan hatırlayamadım. Kaynanam eşimi ve diğer çocuğunu hep ona götürmüş
ogrencianne35 Esma35 çalıştığı hastaneyi yanlış hatırlamıyorsam eğer park tıp merkezinde Aytekin Aydın var araştırın isterseniz benim cocuklugumda kardeşimin cocuklugunda doktorumuzdu 😊 izmir de olsam çocuğum doğduğu zaman ona götürürdüm