Hamileyim-mutluyum Kızlar lohusa korsesi kopçalı mı cırtlı mı daha kullanışlı kopcalı olanlar rahatsız eder dedi bir arkadaş tecrübelerinizi yazar mısınız
Ozlem23 Hamileyim-mutluyum valla ben bime geleni aldım daha kullanmadım ama çok rahatsız ederse e bebektekini alırım yakında var e bebek diye düşündüm
Mervensn1 Hamileyim-mutluyum ben yamuna korseden alacağım kullananlar çok memnun kopçalı olan bu dediğim hatta taytı falanda var bi bakın isterseniz instagramda güvenilir bi sayfa
Kayraninannnesi egemommm Babybaby12 Bende merak ediyorum ama burda şimdi herkes farkı bir dönem söyler ben doktoruma sormayı düşünüyorum sizde öyle yapın bayanlar 🤗
Buseumut2011 egemommm ben bugün araştırdım normal doğumda 3-4 gün sonra sezeryanda 2-3 hafta sonra dikişler iyileştiğinde kullanılmalı diyo uzmanlar
Hamileyim-mutluyum EsmamM18 Henüz belli değil canım ilk doğum en iyisi doğumdan sonra almak zaten ilk 1 hafta takılmaz diye düşünüyorum
momyss 10 gün önce doğum yaptım doktorum cırtlı beli saran korse tavsiye etti doğumdan bir gün sonra kullanmaya başladım çok rahat ettim
Ortmenanne16 momyss bende cırtlı beli saran aldım süper denk geldi 🙏 korse ile farkı anlamaya başladınız mı peki ??
Ortmenanne16 Hamileyim-mutluyum Instagram missbelt korse aldım 💐💐 bir göz atın derim kullanıcı yorumları harika 🙏🙏
Smyrna35 Ben ilk doğumumda yamunanın kopçalı korsesini kullanmıştım ilk bi hafta falan alısana lafar rahatsız ediyo kızlar ama cok iyi toparlıyo gerçekten cok memnun kaldım. Yine onu kullanıcam dogumdan sonra.
momyss Ortmenanne16 ben sezaryen doğum yaptım oturup kalkarken destekliyor belimi ayrıca baya toparladı karnımı beklediğimden az bir karnım var şu an
Ayeee Ortmenanne16 sezeryandam ne kadar sonra kullanabiliyoruz bir de hangi korseli diyorsunuz bulamadım ya bende arıyorum da ne zamandır
egemommm Kayraninannnesi bir dahaki kontrolümde sorayım o zaman nasıl bişey alayım diye de sorayım bakalım ne dicek 😊