Ysn benik toplam 1 hafta ara ile 5 defa kanamam oldu hemde şakir şakir ilk kırmızı kan olarak geliyodu yarım saat sonrasında kahve rengi olarak lekelenme ye dönüyordu sonra iğne yaptırmaya başladım ve yaklaşık 4 tane falan vuruldum ve durdu ekstra olarak progestoran 200 alıyorum ağızdan gece yatatkendi ama dün randevum vardı doktor elindeki ilaç bittikten sonra daha kullanma dedi benim kanamam 10 hafta başladı 17 haftaya kadar sürdü şuan 21+1 olduk ve bitti korkma buna kendini alıştır igneni yaptır o durduruyo 🤗🤗