6.haftadan itibaren ağızda oluşan ve ağız içini saran ve malesef 7/24 kalan bu şey nasıl geçer acaba. Disleri fircalasak da 2 dk ya geri gelmekte. Ağız tadını da bozup yeme içmede tiksinti oluşturmakta haliyle miğde bulantisina sebep olmakta . Bilmiyorum doğru tarif edebildim mi ama anlayanlar fikir verirlerse sevinirim.