Cinsiyetini kaçıncı haftada öprendiniz sonradan değişen varmı😖
Ygmr89 13 te bildi doktorum canım
Ygmr89 11 de %80 kız dedi sonra 17 haftalık Ken %80 erkekk dendi 😄😂
Ygmr89 13. Haftada %70 erkek dedi 17. Haftada kesin olarak kız olduğunu öğrendik
Miyase46 benımde 11de %60 kız dedi😂ama bıdahakı gıdısımde ne der bılmıyorum
Ygmr89 küçük ihtimal demiş canım erkek de olabilir 😂
Miyase46 😂😂bakalım bir umut işte
Ben 13. Haftamda öğrendim erkek dedi doktor 🙈 değişiklik olmaz umarım
Ygmr89 hayırlısı canım Rabbim gönlüne göre versin 🥰
11,12,14 haftaların üçünde de erkeğe benziyor dediler 16.haftada kız dediler 😂