Esrayavuzyaren Merhaba herkese 🌞 ya benim bebiş son adet tarihini baz alırsak 5 haftalık ama beta değeri ve doktorumuz 3 n içinde diyor .hangisi doğru kafam karıştı 🙈siz neye göre hesaplıyorsunuz
Omerhatice Esrayavuzyaren son adet tarihi baza alınıyor normalde canim ama geç döllenme falan olduysa betadada usgdede 1 2 hafta geride kalabilir merak etme benimde oğlumda normalde 6 haftalık olması gerekirken mesela 4 buçuk çıkıyordu geç dollenme vardı
Minik_kalplim_ Esrayavuzyaren son adet tarihine göre hesapla canım sağlık ocağında değişik olarak bilmiyorum mesela 4 haftalıkta betaya göre konuşuyorlar 1 haftalık diyoo
Ozlemms35 Esrayavuzyaren son adet tarihinin ilk gününü baz al kuzum. Yakalıyor sonra ultrason la sat birbirini
[silindi] Her ultrasona girdiğimde mutlaka değişiyor zaten birkaç gün de olsa. Son adet tarihini baz alın