Arkadaşlar merhaba ,
bugün detaylı ultrasonda tek arter tek ven yani kordonda bir damar eksik olduğu görüldü.daha önce fetal DNA testi yaptırmıştım o yüzden genetik bir rahatsızlık bulgusuna rastlanmadı.
Diğer organlarda çok şükür sağlıklı
doktorumuz da sadece gelişim geriliği olabilir dedi acaba bu şekilde olanlar var mı yüreğini ferah tutmaya çalışıyorum ama insan işte içine kuşku düşüyor 😔