Sanemklcaydnz Artık 15 günümüz kaldı çok şükür sağa dönüyorum acaba hızlı mı döndüm birşey oldu mu kalkıyorum hızlı mı kalktım eğiliyorum acaba eğilince birşey olur mu gibi vs şeyler sizinde oluyor mu artık kucağıma almak istiyorum 🙂
arisin_annesiii Sanemklcaydnz ben ilk zamanlar oturup kalkarken bile yavaş yavaş yapıyordum korkudan 😂😂
arisin_annesiii Sanemklcaydnz Sanemklcaydnz ama zaten bu zamanlar dikkat etmemiz lazım anı hareket tansiyon düşürüyor ve Allah korusun bebeğin pletensadan ayrılma durumu var . Aniden hareket etmiyorum dikkat ediyorum benimde 38 olucak
berilkus Sanemklcaydnz Ben bunu doktoruma sordum. Nenen, annene hamileyken tarlada çapa yapıyordu dedi. 😂
Sanemklcaydnz arisin_annesiii normalde çok dikkat ediyorum ama ben hep acabalarla gidiyorum birde kaburgam çok ağrıyo belime doğru vuruyo kaburgamın altına yastık koymadan uyuyamıyorum 😥
arisin_annesiii Sanemklcaydnz ayy kaburga ağrısı bende de var ilk uzandigimda ağrıdan nefesim kesiliyor yastıkla destekliyorum bende mecbur
Sanemklcaydnz berilkus basen eskilerde aklıma geliyor eskiler diyorum önceden şöyle yapıyormuş falan ama insan yinede endişeleniyor 😁