Gozde222 Kızlar selam. 6 haftalıkken doktorum kalp atışını dinletemiyoruz. Bebeğe zararlı demişti. Şu anda 9 haftalık olduk, ilerleyen zamanlarda dinleyebilir miyiz? 🥰
gulfem_93 Gozde222 ben 7.haftalıkken dinlemiştik ilk. Sonrasında aylık tüm muayenelerimde de dinledim bebeğimin kalp atışını🙏
Denizsa Gozde222 bu arada bazı doktorlar ses dinletmeti önermiyorlar zaten bebeği ıaı gidiyormuş sanırım öyle diyorlar belki o açıdan dinletmemiştir camım