37+1 haftalığım normalde Zübeyde hanıma gidiyorum. Ama kesinlikle memnun değilim. Bir kaç sorum var lütfen doğum yapanlar bilgisi olanlar cevaplasın🙏🏻
Doğumhanesi ve ebeleri iyi mi?
epidural iğne veya spinal anestezi var mı?
sezeryan olursa ağrı kesici iğne yapılıyor mu?
Refakatci alınıyor mu?
Odalar kaç kişilik?