Bugün kontrole gittik bebek kilo vermiş kendi deposundan beslenmiş kordon boynuna dolanmış bu nedenle almamız gerekiyor dedi doktor ciğer geliştirici vuruldum gece 4 tr tekrar vurulacam yarın 12 gibi doğum olacak çok korkuyorum bebeğime birşey olur diye kilosu 1800 şuan. 33+4 günlük bir ay civarı kuvezde kalır dedi çok korkuyorum nolur dua edin kafayı yemek üzereyim