Emirinannesi34 Syr ben kendim şeker hamurlu kurabiye yapmayı planlıyorum birde hazır çikolata. Zaten en yakınım gelir evime hepsinin ağzı tatlansın
Syr Emirinannesi34 ya ben doğum için memleketime gitmeyi düşünüyorum o yüzden babaanneye halaya felan anı kalacak bişey olmalı. Geldiğimde verebileceğim ☺️ Ama çok güzel düşünmüşsünüz
mrskorkut Syr Valla biraz özendim sanırım nitekim 5 yıldır büyük bir özlemle beklediğim bir bebiş 😂😂 dedim ki amaaan pandemiyse pandemi anı olsun kızımıza pişman olmayım 🥰 inşallah cümlemiz sağsalim kavuşuruz yavrularımıza canım benim 🤲🏼😍🥰
Syr Sare_amine biz covid geçirdik hemde ben hamile iken. Hala sıkıntılarını çekiyoruz. O yüzdem daha rahattım bağışıklık oldu diye. Ama 6 ay olunca bağışıklık felan kalmamıştır
Emirinannesi34 Syr kokulu taş yapıyorlar ya ondan yapabilirsiniz aslında yavaş yavaş evde. Süs eşyası olabilecek baktıkça sizi hatırlarlar
Cnsemrh Kızlar peki emzik askısı oluyo ya isimli falan ondan yaptırdınız mı güzel bi sayfa varmı güvenilir instgramda
Ftmklbk Syr bende kendim amigurumi kalp anahtarlık yapıyorum. Nasip olursa ondan vereceğim aileme arkadaslarima