Aslina Bugün tsh değerim için dahiliyeye gittim gitmişken idrar yolları enfeksiyonuma da baktı ve largopen yazdı. 5 haftalık hamileyim bi zararı olur mu? Kullanan var mı? Kadın doğum doktoruma soramadım☹️
anneadayi33 Aslina 1000 mg lık güçlü antibiyotik doktora danışmadan kullanöayın gittiğiniz dr biliyor muydu hamile olduğunuzu
Enk3333 Aslina canım kadın doğum bakar ona her hamilede arada olabiliyormuş banada Urocare vermişti tek içimlik oluyor, gece son tuvaletten sonra içiyorsun sabaha kadar tuvalete çıkmıyorsun kadın doğumcuna danış o sana hamileler için olanı verir
serenty_123 Kadın doğumcuya sormadan kullanmayın isterseniz çünkü çok güçlü antibiyotik bildiğim kadarıyla benim kadın doğumcum acil ihtiyaclarda her ilacı kullanmak zorunda kalabiliriz ama tercihimiz kullanmamaktan yana demişti çünkü
Aslina anneadayi33 bana da kadın doğumcum onu vermişti önce hamileliğimde ama bu onu söylememe rağmen onu vermedi
betuss10 Aslina canım ben de 6. Haftamda largopen kullanmıştım diş ağrım için ama doktoruna muhakkak danış ben 500 mglık kullanmıştım
Aslina Enk3333 ona benzer kullanmıştım bende önceki hamilelikte canım. Onu söyledim bu kez doktora yok onu vermeyeceğim dedi bana