Tazeannebaba55 Allah annene rahmet eylesin canım sana da en hayırlı zamanda evladını sağ salim kucağına almak nasip etsin inşallah. Genetik olan doğum sekli değil de çatı yani kemik yapısı. Ama o da tek başına yeterli olmuyor kayın validem 3 tane normal doğum yapmış ama görümcem bebeği ters geldiği için Sezaryen oldu. Ki çatısı da uygundu. Benim annem Sezaryen olmuş ama sebebi hamilelikte safra kesesi iltihabı olmuş. Ben 2400 ile biraz erken doğmuşum Benim her şeyim normal doğuma uygundu ama bebeğim hiç kanala inmedi başı iri diye önce suyum geldi Sezaryen oldum belki annemle doğum şeklim aynı ama sebepler çok farklı. Bence için rahat olsun Rabbim senin ve bebeğin hakkında en hayırlısini nasip eder inşallah 🌺🌺🌺