Sermec27 Havva1995 sağda normalde ultrason resminde solda ama ama sizin sağınızda oluyor resmi arkasını cevirip karnınıza koyunca sağ oluyor ayna görevi gibi bir nevi 🥰
Havva1995 Sermec27 o zaman benimde sağda cnkü masaya yattığım zaman da sağ tarafımda kafası çıkıyor sonra bacakları falan işte 😁🙈
Yaseminnisa Sermec27 o vajinal uktasyon icin gecerli kagıtta ne görüyorsak o bebek sol tarafa yatıyor suan yani ben myle biliyorum
Sermec27 Yaseminnisa yok canım öyle değil her ikisi içinde aynı mesela benim oğlumun kesesi sagdaydı en başından beri sağda hissediyorum doktor ultrasonu hep saga koyuyor kağıda bakınca sol duruyor ama sağda olmuş oluyor her ikisi için de geçerli yani 🥰