Bende 4 haftadır oksapar kullanıyorumçok olmadı tabi ama ebe bir arkadaşım iğneyi yapmadan önce buz koy sonra yap iğneyi dedi ve çok yavaş enjekte edip iğneyi de yavaşca çıkar dedi.. şimdiye kadar morarma ve beze olmadı inşallah böyle devam eder 🤷🏽♀️