Hanimlar merhaba iki gündür moral olarak cok kotu durumdayım. ara ara karnımda bir tarafı sanki şişiyor sertlesiyor gibi okuyor bir kaç saniye sonra yumuşatır gevsiyor ben bebek genlesiyor saniyordum doktora tesadüfen anlatınca bunun kasilma olduğunu söyledi ve bana erken doğum riskine karşı progestan ve magnezyum verdi. Bu arada 29+4 oldum. Rahim uzunluğuna bakti iyi dedi başka da sorun yok dedi ama doktordan geldiğimden beri günde 2 yada 3 kez olan kasilma daha da artmaya başladı. Erken doğum başlamış olsa iki gün önce doktor gorurmuydu bunu. Ahni durumu yaşayan var mı. İlk hamileliğim ve cok tecrübesiz oldugjn için belki de bu kadar korkuyorum bebegim cok kucuk henüz doğmak için . Napacagim bilmiyorum bana yardımcı olun lütfen… 😥