Evet canlar bende doğurdum sonunda dün gece postlara daha gelen giden yok derken geceden sancılarım gelmeye başladı bazı aancilar uykudan uyandırdı bazılarını hissetmedim bile sabah saat 10.30da kalktım sancılarım gelmeye başladı büyük tuvalete çıktım baktım gerçek sancı bunlar eşimi aradım dedim telaş etme hazırlıklı ol ben sancılar sıklaştıginda haber vericem dedim ama tabi o dururmu geldi hemen duş aldım hastaneye geldik saat 12.30 oldu çatala yattım ebe ntsye bağlayıp açılmama baktı sen işin çoğunu halletmissin dedi sonra tek kişilik doğumhaneye geçtim giyindim falan tekrar açılmaya bakıldı 8 snatim 3 ikinmada çocuğum dünyaya geldi şükürler olsun saat 12.55de 🤲 kolay bir doğum oldu dikişim falan var ama gayet iyiyim gezip dolaşıyorum şuan rabbim herkeze böyle doğumlar nasip etsin 🤲