Bayanlar 37 haftalık hamileyim bu zamana kadar hep özelde muayene oldum ama doğum fiyatları çok aşırı pahalı doğum için gidebileceğim devlet hastanesi söylermisiniz bana gitsem hangisi kabul eder veya hangi hastaneler refakatçi alıyor ilk doğumum ve hiç bilgim yok Ankara’ya da yeni geldik bilgimde yok