ATC M_Duman_ gaz gaz gaz 😂 bende öyleydim seviniyodum yani ne güzel karnım çıktı diye doktor dedi ki kız o gaz bebek degil gün geçtikçe indi zaten 😂
Ballimiz ATC benimde öyle ama ilk hamileliğimde sezeryan oldum bu da ikinci bebeğim 6 haftalığım ama karnım çok var dediğiniz gibi gaz var gaz sancısı çekiyorum ama hamile olduğumdan beri öyle nasıl geçer bir fikriniz var mı
ATC Ballimiz bol bol gaz çıkar canım sade soda iç sakız çiğne gaz çıkararak gecicek benim de önceki doğum dan normal doğum göbeğim var malesef ona da spor şart 😂
Ballimiz ATC sağol canım tavsiyelerin için zayıf bi insanım normalde göbeğe şaşırdım öyle olmasına gaz da kolay kolay çıkaramıyorum 😕
EsraOezbk M_Duman_ o yüzden belli oluOr canim hamilelikte maalesef gaz cok oluyor sende cok zayifsin bebek saniyorsun ☺️
M_Duman_ EsraOezbk ahh deme sevinmişdim ilk başta😂🥰😁 gaz oldugunu anlayınca üzüldum .Karnım cılana kadar beklıycem artık😁🙈