incikevsr ben de 4 gündür hastayım 37+5 yiz. Bol limonlu tavuk suyu çorba iç ıhlamur ballı süt bunlar bana iyi geldi boğaz acım geçti burun akıntım ve kulak basıncım devam ediyor ama çok şükür biraz torparladım. Bol bol uyumaya çalış gece uyutmuyor ama gündüz en azından uyuyorum ben. Allah acil şifa versin mübarek gecenin yüzü suyu hürmetine🌸