Selam kızlar ben 13 haftada yüksek tansiyon teşhisi aldım alfamed 4×1 coraspin 1×1 başlandı 16 haftada kahverengi lekelenmem başladı doktor coraspini kes dedi progestan 200 MG 2×1 ve iğne 1×2 başladı şuan 21 hafta dayım hala kahverengi lekelenmem var ve kanama alanım var hem coraspini kullanmadığım için çok tedirginim pıhtılaşma olursa bebeğime bşy olursa dye hemde 5 haftadır hem iğne hem progestan hapla neden düzelmediğine anlam veremiyorum benim gibi olan varsa Bi akıl verin düşün düşün kafayı yiyecem 😔