Eessra_1 Kızlar ben öğretmenin doğumum İnşalah mayısın sonunda olacak,süt izni doğumdan hemen sonra mı geçerli? Yoksa eylülde mı geçerli eylül de ilk 3 ay 3 saat izin alabilecek miyim,yoksa bu haziranda yanacak mi
Eessra_1 Kbra1234 hocam doğum iznimi eylülde kullanamıyorum değil mi ? Mayısın sonunda doğum olduğu için
berilkus Hocam Haziran, Eylül doğum iznin devam edecek. Doğum iznin bitip mesain başladığında süt iznin ilk 6 ay 3 saat, sonraki 6 ay 1,5 saat olacak şekilde başlayacak.
Kbra1234 Eessra_1 doğum izniniz 3 ay ise 3 ay bittikten sonra süt izni başlar 657 süt iznine bakarsanız görürsünüz doğum izniniz bittikten sonra süt izni devreye girer doğumdan hemen sonra sür izni devreye girmiyor