[silindi] Elif8112 bende cok merak ediyorum. Internette yorumlar genelde iyi. Ama yataginin yuksekligi az geldi bana ama digerleri de oyle sanirim. 6-8 ay kullanim icin yeterli diyen cok var. chicco veya kraft a bosuna para vermeyin diyen de cok. Ama dandik bisey almis olmakta istemiyorum
berilkus Arkadaşım almış, memnunmuş. Bana da almamı söyledi, demonte geliyormuş. Ben de ondan alacağım çok yüksek ihtimal.
Elif8112 berilkus teşekkürler evet memnun olan cok birde kücük aparatı var titresim ses falan veren onun icinde iyi diyolar bide keske renk secenekleri olsaydı
[silindi] Elif8112 bana reflu yatagi hali cok dik geldi. E bebekteki yorumlara guvenmiyorum kendi urunlerinin yorumlari hep iyi. Ama trendyoldaki yorumlarda iyi