LETHE çok sevindim ❣️🙏🏽 Bütün süreç nasıl ilerliyor.sevk olacağı için direk adımız sıraya mı yazılacak,yoksa hemen o ay işlemler başlıyor mu.siz kaçıncı denemede hamile kaldnız,doktorlar nasıl.yani hepsi aslında .çünkü en ufak bi bilgim de yok fikrim de 🥺