Mnevvr53 çıktı sonuçlar 20. Bin olan beyaz kan 17. Bin çıktı yine yüksekmiş ama hiç birşey yapmadan 2 günde düşmeye başladı devlet hastanesindeki doktor tetenoz aşısından olabilir dedi tahlil yaptırmadan önce aşı olmuştum 1 gün önce bi ilaç verdi sağlık ocağı tekrar aradı işte yeni değerlerinize baktım yine çok yüksek takip altında kalmalısınız bunun aşıyla bir ilgisi yok vs dedi perşembe yine kan alıcaz dedi. Anlamadım doktorların hepsi farklı konuşuyor. Pazartesi kendi kadın doğum doktoruma randevum var birde onunla görüşeceğim. Umarım bebeğim de bende iyi oluruz 🙏😣