CeylanEge yok Doğumun 38-40 arası olduğunu tabiki de biliyorum ama hani normal Doğum için sıkıntı yoksa sezeryana alınmadan önce sancılarının sıklaşmasını bekliyorlar önce öyle deniyorlar sonra 40 haftalara yakın suni ile deniyorlar ya o acıdan dedim tabi çokta fikir sahibi değilim ama sen sıkıntılarından bahsetmişsin sana ona göre yönlendirme yapmış en mantıklısı doktorun ne dediyse onu yapmaktır tabi bir avazda kucağına alırsın inşallah💐