Gulsen4224 18.19da tamamen hissedmiştim.
Simdi ise baya kuvvetli hissediyorum
Ama 25 haftaym bazen 2. Gün hic hissedmedigm olunca korkuyorum 😪
İlk gebeliğim pek bilgim de yok
Sizin bilgilerinize guveniyorum.
Kusura bakmayın soru üstüne soru sordum 🙏 💞 korkularım var Birz panik atak hastasıyım.
En ufak seyden korkuorum
Protein de cıktı saglık ocagında 2 kere
Ama cubuklar varya bardaga cubugu koydu öyle ölctü protein ++ diyor
Doktora sordum ama enfeksiyon varken de protein gözükebilir dedi bende korkuyorum.. Protein kacagı tehlikeli diyorlar ya.
Bide sekerim 50 cc yükledik ac 93 tok 157 cıktı.
Bidaha ölctürmen lazım dediler ama gitmedim. Herseyden korkar oldum. Bide bebek hareketi cok azalınca iyice panikledim 😪😪😪
Kusura bakmayın uzun oldu hakkınızı helal edin.